Lokalizacja
Dane kontaktowe
Telefony
Pełnomocnik
Adresy e-mail
Pełnomocnik
Zadania
Do zadań Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta należą:
- czuwanie nad przestrzeganiem praw pacjenta;
- przyjmowanie skarg, wniosków oraz pochwał od pacjentów i ich rodzin;
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
- wskazywanie trybu skargowego w przypadku naruszenia praw pacjenta;
- analizowanie skarg i wniosków;
- rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez pacjentów i ich rodziny;
- podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacji tego wymagających związanych z realizacją praw pacjenta;
- stały monitoring realizacji praw pacjenta;
- współpraca z Lekarzami kierującymi oddziałami szpitalnymi i kierownikami pozostałych medycznych komórek organizacyjnych w zakresie przestrzegania praw pacjenta;
- upowszechnianie wśród personelu oraz pacjentów postanowień zawartych w Prawach Pacjenta;
- szkolenia z zakresu przestrzegania praw pacjenta przez personel Zakładu.
Dla Pacjenta
- Rejestracja do poradni
- Zapisy do oddziałów
- Regulamin odwiedzin Pacjentów
- Cennik procedur medycznych
- Prawa Pacjenta
- Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
- Koordynator Procesu Leczenia Onkologicznego
- Zespół ds. etyki
- Szczepienia
- Programy profilaktyczne
- Ochrona danych osobowych
- Opieka duchowa
- WiFi
- Do pobrania
- Poradnik antykorupcyjny dla Pacjentów
- Dobry posiłek w szpitalu - program pilotażowy